پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226070
برانکو نابودمان کرد!
تاریخ انتشار : 1395/05/31 09:17:40
نمایش : 1472
فشار بسيار زياد تمرينات برانکو صداي اعتراض پرسپوليسي ها را درآورده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بعد از چهار روز تعطيلي پرسپوليس از سه‌شنبه گذشته روزي دو نوبت تمرين کرد تا ديروز که بدنسازي در سالن انجام شد. برانکو سه شنبه در تهران نبود اما روزهاي چهارشنبه و پنج‌شنبه طي چهار جلسه تمرين فشار زيادي روي بدن‌هاي بازيکنانش آورد. سايت باشگاه پرسپوليس ويدئوي جالبي از حواشي تمرين عصر پنج‌شنبه منتشر کرده که در حاشيه تمرين بازيکنان و عوامل تيم صحبت مي‌کنند.

در اين ويدئو اولين نفري که از تمرين سنگين برانکو شوکه شده امام وردي کارمند باشگاه است که کنار خوردبين تمرين را به تماشا نشسته. او بعد از خوش و بش با برانکو به شوخي به مترجم برانکو مي‌گويد بپرس چرا بازيکنان را اينقدر اذيت مي‌کني که برانکو هم با حالت خاصي جواب مي‌دهد: «نه اينطور نيست.» حرف‌هاي بازيکنان هم بعد از تمرين سنگين نوبت عصر جالب است. محسن ربيع خواه مي‌گويد: «خيلي فشار مي‌آيد، خيلي. بدن‌ها آماده مي‌شود اما فشار واقعا ديگر زياد است.»

ساسان انصاري که روي زمين ولو شده و آب مي‌نوشد مي‌گويد: «خيلي فشار هست. البته ما اول فصل اين فشار را داشتيم و عادت کرديم.» آرام طبع که ظاهرا همچنان اختصاصي تمرين مي‌کند هم مي‌گويد: «اينطوري که فشار مي‌آورد خوب است چون روز بازي راحتيم.»ماهيني با قيافه کاملا خسته در حالي که استوک‌هايش را در دست گرفته مي‌گويد: «نابودمان کرد. آخ، صبح و بعد از ظهر بود، افتضاح سنگين بود.»عاليشاه هم وضعيت بهتري نسبت به ماهيني ندارد: «دارم مي‌ميرم. از اول فصل بيشتر فشار مي‌آورد.» اما خيلي عجيب است که فرشاد احمدزاده سر حال به نظر مي‌رسد: «خيلي هم عالي است. فکر کنم بعد از تعطيلات ۱۱ تا فشفشه تو زمين باشند. داريم تمرين‌هاي کماندويي مي‌کنيم. بروسلي تو اوجش اينطوري تمرين نمي‌کرد.»

صادق محرمي هم مي‌گويد: «مرديم» و عليپور با حالت طعنه و چهره‌اي بسيار خسته مي‌گويد: «تمرين‌ها عالي است. از اينجا بيرون برويم اينقدر خسته‌ايم که فقط مي‌خوابيم چون جان نداريم.»اين تمرين‌هاي سنگين در حالي اجرايي مي‌شود که پرسپوليسي‌ها در موعد پيش فصل بدنسازي سنگيني کرده بودند و به نظر مي‌رسيد برانکو در اين مقطع فشار کمتري روي شاگردانش بياورد.

منبع:خبر ورزشي

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html